VANDEHEG

Over VANDEHEG

 

Anno 1965 had Geurt van de Heg een duidelijke visie op de verlichtingsmarkt. Vanaf dat begin is deze visie, ook nu nog onze visie gebleven; het aanbieden van een uniek en divers aanbod van aansprekende verlichtingsproducten in verschillende smaken en prijscategorieën.

 

De overzichtelijke tijden van weleer hebben inmiddels plaats gemaakt voor ‘snellere tijden’, waar massa-communicatie, nieuwe distributievormen en de continue informatieballast de consument soms in een keuzestress laten schieten.

Vandaar dat de onderneming Vandeheg de laatste jaren met steeds meer merken en labels werkt.

 

Het doel van deze meerdere merken zoals Aliveo, Light’65, Golden Sun etc., is dat zij als compact assortiment duidelijk aansluiten bij de behoeften van verschillende consumentgroepen. Hiermee wordt keuzestress vermeden en wordt het tevens voor de retailer eenvoudiger het assortiment te kiezen, welke bij haar klant het beste past.

 

Zo blijven wij als onderneming gefocust op het aanbieden van een uniek en divers aanbod van aansprekende verlichtingsproducten in verschillende smaken en prijscategorieën.

Het merk Vandeheg blijft hieraan trouw en biedt een breed en diep aanbod aan verschillende stijlwerelden voor de consument aan.